DUŻE WGNIECENIE Z ODPRYSKIEM LAKIERU - TO NIE PROBLEM!
Nowoczesne nadwozia samochodowe wymagają wprowadzania coraz to nowego podejścia technologicznego, które będzie potrafiło sprostać wysokim wymaganiom jakościowym naprawy, ale również dużej konkurencji cenowej.
NAPRAWY PANELOWE - ograniczają swoje działanie do reperacji poszycia karoserii bez ingerencji w konstrukcję nośną pojazdu. Podstawą przy wykonywaniu tego typu napraw karoserii jest spoter oraz specjalistyczne narzędzia, których umiejętne zastosowanie daje niezwykły efekt końcowy. Dodatkowym atutem jest możliwość naprawy elementów zamkniętych, która oparta jest na metodzie ?push and pull? czyli ?pchaj i ciągnij?.
W codziennej pracy obserwujemy sytuacje, bardzo uszkodzonych elementów karoserii pojazdów np. po gradobiciu lub stłuczkach parkingowych albo niewielkich kolizjach drogowych. Z uwagi na rozmiar uszkodzenia / wgniecenia, odpryśniętą powłokę lakierniczą/ szkody te nie kwalifikują się już do naprawy PDR, ale też tradycyjna metoda naprawy blacharskiej - TO ZA DUŻO!
W tej sytuacji wkraczają NAPRAWY PANELOWE. Metoda ta świetnie sprawdza się zamiast dłuższej, bardziej pracochłonnej i wymagajacej użycia dodatkowych materiałów, a więc droższej tradycyjnej naprawy blacharskiej.
NAPRAWY PANELOWE - GŁÓWNE ZALETY:
- Naprawa wykonywana jest na najwyższej jakości elementach fabrycznych zamontowanych podczas produkcji.
- Metoda ?push and pull? pozwala na naprawę elementów, które do tej pory skazane były na wycięcie i wymianę na nowy element
- Umożliwia stosowanie techniki "na klej" oraz umożliwia naprawę elementów aluminiowych.
- Dużo tańsza alternatywa dla tradycyjnej naprawy blacharskiej.
- Wieksza szybkość wykonywania naprawy wgnieceń.
- Nienaruszanie połączeń konstrukcyjnych karoserii.
Podobnie jak w usuwaniu wgnieceń karoserii BEZ lakierowania - czyli naprawach bezinwazyjnych tak i naprawy panelowe poszycia aut zaoszczędzą Państwa czas, pieniądze, ale co najważniejsze dadzą realną szansę na zachowanie fabrycznych elemetów karoserii.